fredag den 6. september 2013

TRØJE I HAVTORNFARVET GARN

Som nævnt farver jeg ikke kun herhjemme, men hjælper også Tina i hendes forretning "Knudegarn".

Som noget af det første vi farvede i var havtorn, der jo vokser overalt heroppe.

Først prøvede vi på råhvid knudegarn -




Vi var lidt skuffede over farven, men det hjalp lidt på humøret da vi farvede på mørkegråt garn

Så blev resultatet nemlig et helt andet - og da jeg, ud over denne blog, har bloggen 



var jeg ikke i tvivl om at jeg skulle være den første der skulle have garn til en hel trøje i havtornefarvet knudegarn.

Her er resultatet



Modellen hedder godt nok "Streger i sand", men pyt - min er altså havtornegrøn. Farven er ikke gengivet helt som den er - men den er lækker og jeg glæder mig til at skulle bruge den her i efteråret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar